De unde cumparam jucarii?

Intr-o zi pe cand ma plimbam prin parcul Romanescu din orasul meu natal Craiova am observat ca un domn a scos dintr-o geanta un elicopter ce parea de jucarie.

L-a pus jos si apoi cu ajutorul unei telecomenzi a ridicat de la sol elicopterul. Zbura ca si unul adevarat, doar ca era ghidat de la sol cu ajutorul telecomenzii.

Screen Shot 06-16-16 at 02.09 PM

Cativa copii cum l-au vazut au si inceput sa isi streseze mama, tatal sau bunica cu pretextul ca nu pleaca de acolo pana nu au promisiunea solemna ca vor primi si ei unul  identic.

Insotitorii dadeau neputinciosi din umeri, fiindca habar nu aveau de unde puteau face rost de asemenea dracovenie, fiind convinsi ca nu vor scapa de urletele odraslelor pana nu le fac rost de jucarie.

Ei copii ca, copii dar si eu vroiam unul pentru mine.Asa ca l-am admonestat pe domnul cu elicopterul si acesta mi-a dat un site Depozit-online.ro, de unde isi procurase chiar el minunata jucarie.

Ajunsa acasa am intrat pe net si pe site-ul recomandat la raionul jucarii, am gasit mai multe tipuri de elicoptere la preturi mici fata de cat credeam eu ca ar costa unul, am gasit si un avion si chiar o drona, toate la preturi rezonabile.

Asa ca mi-am comandat un elicopter cu telecomanda RT8557- Rosu. Transportul se face prin curier ,iar la comenzi de 15000 de ron, transportul este gratuit.

Cand l-am primit am iesit in parc cu ficele mele si am lansat elicopterul. Toti copii se tineau dupa noi. Mamele exasperate de tipetele copiilor ne-au luat la interogat de unde am luat elicopterul, cati bani costa?

Cand le-am spus pretul au ramas putin confuze nevenindu-le a crede ca o  astfel de jucarie costa asa putin.

Peste o saptamana cand am iesit la plimbare in parc erau zeci de copii cu aceste minunate jucarii si chiar oameni in toata firea isi inaltau in zbor , o drona, un avion sau un elicopter.Frumos nu-i asa?

 

 

